چگونه لوازم خانگی تقلبی را تشخیص دهیم؟

masoume
20 مرداد 1399
چگونه لوازم خانگی تقلبی را تشخیص دهیم؟
یکی از مشکلات امروز جامعه ما کالاهای تقلبی ای است که به اسم اصل به فروش می رسند.

چگونه لوازم خانگی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

یکی از مشکلات امروز جامعه ما کالاهای تقلبی ای است که به اسم اصل به فروش می رسند. باتوجه به قیمت بالای لوازم خانگی ، بعضی از افراد سودجو اجناس فیک و تقلبی را به اسم اصل و با قیمت کمی ارزان تر از اصل به مردم می فروشند. مردم نیز فریب قیمت ارزان آنها را می خورند و به دام این افراد سودجو میافتند. فروشگاه اینترنتی وارکالا قصد دارد تا در این مقاله راه های تشخیص کالای اصل از تقلبی را به شما آموزش دهد تا آگاهانه خرید خود را انجام دهید و طعمه افراد سودجو نشوید.

روش های تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی

• همیشه از مغازه ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید. فروشگاه های اینترنتی که نماد اعتماد الکترونیک دارند قابل اطمینان هستند و با خیالی آسوده می توانید از آنها خرید کنید. فروشگاه اینترنتی وارکالا نیز از جمله فروشگاه های اینترنتی است که نماد اعتماد الکترونیک دارد و سال ها است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسه رضایت مشتریان را جلب کند.

• هرگز فریب قیمت اجناس تقلبی را نخورید. فروشندگان اجناس تقلبی برای جلب توجه شما کالاهای خود را باقیمتی ارزان تر از قیمت معمول بازار عرضه می کنند تا شما را ترقیب به خرید کنند.

• به کیفیت چاپ جعبه و نوشته های آن توجه کنید. کارتن کالاهای اصل دارای بهترین کیفیت چاپ هستند و نوشته های آن با ناخن کنده نمی شوند. اگر محصولی را دیدید که نوشته های روی جعبه با ناخن خراشیده می شوند یا از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و ناخوانا هستند ، بدانید که محصول تقلبی است و نوشته ها بعدا روی کارتن چاپ شده اند.

• اکثر لوازم خانگی فیک و تقلبی لوازم جانبی ندارند. هنگام باز کردن جعبه به لوازم جانبی داخل آن دقت کنید.

• مدل کالای مدنظر خود را در اینترنت سرچ کنید. ممکن است کالا و مدلی که شما قصد خرید آن را دارید اصلا وجود خارجی نداشته باشد و توسط آن شرکت تولید نشده باشد. حتما تصویر کالایی را که قصد خرید آن را دارید با تصویری که در سایت رسمی آن برند یا سایت های معتبر دیگر وجود دارد تطبیق دهید و با مشاهده کوچک ترین مغایرتی از خرید آن اجتناب کنید. به این ترتیب با یک جستجوی ساده به تقلبی و اصل بودن لوازم خانگی پی خواهید برد.

حتما مشخصات اصلی محصول مانند توان مصرفی ، دور موتور و... را نیز با سایت رسمی آن برند یا فروشگاه های معتبر دیگر از جمله وارکالا تطبیق دهید. بارها دیده شده تا دو محصول به ظاهر مشابه دارای توان مصرفی مختلف هستند. با یک مقایسه ساده پی به تقلبی و اصل بودن کالا می برید.

امیدواریم مطلب ارائه شده در تشخیص اجناس اصل از تقلبی کمک شایانی کند و دست در دست هم بتوانیم افراد سودجو را شناسایی کنیم.

ارسال نظر
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    پیشنهادهایی برای شما
    پیشنهادهایی برای شما